Основні обов’язки: Основні обов’язки: - розробка, втілення та моніторинг результатів впровадження комунікаційної стратегії організації - контроль контенту на виконання комунікаційної стратегії - спільне планування та втілення тематичних PR кампаній ДУ “НВМК” - проактивна комунікація із журналістами та редакторами ключових телеканалів, онлайн-видань, радіо та друкованої преси (в т.ч. регіональними, міжнародними та нішевими) - ведення бази даних (media relations) - якісне написання та вичитування текстів: аналітичні статті, блоги, новини, пресрелізи, пости для соціальних мереж і наповнення сайту - підвищення впізнаваності бренду - моніторинг та аналіз успішності охоплення матеріалів та згадок про організацію Основні вимоги: - вища освіта за напрямками журналістика, PR/комунікації, філологія - досвід роботи у комунікаціях від 5 років - досвід медійних кампаній та роботи з журналістами, редакторами - досвід співпраці з ветеранською спільнотою - наявність бази контактів журналістів і лідерів думок - досвід та вміння організовувати й налагоджувати процеси - знання англійської мови не нижче рівня Intermediate - досвід роботи з інструментами просування у каналах класичного маркетингу (медіа, PR, івенти, зовнішня реклама) та вебмаркетингу (Google Adwords, SMM, Youtube, e-mail та інші) - досвід роботи на держслужбі буде перевагою Перелік необхідних документів: 1) копія паспорта громадянина України; 2) резюме у довільній формі; 3) автобіографія; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; Умови оплати праці: посадовий оклад – 14 538 грн.;
|