Державна установа “Національне військове меморіальне кладовище” (ДУ “НВМК”) з метою гідного вшанування загиблих Захисників і Захисниць планує здійснити закупівлю послуг з розробки айдентики Національного військового меморіального кладовища та брендбуку ДУ “НВМК” (згідно ДК 021:2015 79930000-2 — "Професійні дизайнерські послуги "). Прохання до учасників ознайомитись із технічним завданням та надати комерційну пропозицію із зазначенням вартості надання вказаної послуги. Термін підготовки: 7 календарних днів (з 11 по 17 січня 2024 року включно). Досвід створення айдентики та брендбуку для Збройних Сил України вітається. Звертаємо увагу, ДУ “НВМК” набуває всіх виключних майнових авторських прав на предмет закупівлі. Комерційні пропозиції надсилати на офіційну скриньку ДУ “НВМК”: memory@nmmc.mva.gov.ua (конт. телефон робочий: +380937458586). Замовник технічного завдання: Державна установа “Національне військове меморіальне кладовище” Мета: – створення унікального дизайну бренду державної установи “Національне військове меморіальне кладовище” та системи візуальної ідентифікації, що вирізнятиме установу серед інших. – розробка айдентики Національного військового меморіального кладовища з урахуванням української мілітарної традиції та елементів військової символіки. Завдання: Створити логотип та шрифт для ДУ “НВМК” . При створенні, врахувати назву державної установи: Повну назву — Державна установа “Національне військове меморіальне кладовище” Скорочено — ДУ “НВМК” Англійською: State Institution “National Military Memorial Cemetery” Скорочено: SI NMMC. Важливо: логотип має бути простим, лаконічним, розкривати символізм місця світлої пам’яті, яким буде Національне військове меморіальне кладовище. Створити шрифт для ДУ “НВМК” Шрифт має бути унікальним, чітким і простим. У фінальному варіанті брендбуку мають бути: Запропоновані офіційні кольори державної установи; Приклад розміщення логотипу у просторі; Приклад як не можна використовувати логотип; Приклад використання логотипу на офіційному бланку державної установи; Приклад дизайну брендволу; Приклад дизайну для Х-банера; Приклад дизайну для візиток; Приклад дизайну блокноту та ручки; Приклад дизайну екоторби (для іноземних делегацій); Приклад дизайну футболки Створити айдентику Національного військового меморіального кладовища. На території НВМК як єдиного меморіального комплексу створюються такі зони: – меморіально-церемоніальна (для проведення церемоніальних та комеморативних заходів); – меморіально-поховальна: поля почесних поховань, колумбарії, крематорій (зона розміщення поховань); – меморіально-просвітницька: музейно-виставковий комплекс (для проведення культурно-освітніх програм, експонування виставок, простір для проведення наукової діяльності); – меморіально-рекреаційна: зелені насадження та зони відпочинку (простір для відпочинку та обслуговування відвідувачів); – адміністративно-господарська (зона розміщення адміністративних та допоміжних господарсько-технічних служб, що забезпечують функціонування кладовища). Поєднання всіх зазначених зон сприятиме формуванню цілісного та унікального меморіально-символічного мілітарно-комеморативного ландшафту. Задля комфортного перебування відвідувачів Національного військового меморіального кладовища заплановано не лише збереження оптимальної кількості існуючих зелених насаджень, але й висадження нових, також створення для відвідувачів зон відпочинку, обладнаних вуличними меблями (лавками, урнами для сміття тощо). З метою забезпечення належного орієнтування гостей необхідно створити відповідну навігаційну систему Національного військового меморіального кладовища у вигляді інформаційних стендів і знаків. Важливе уточнення: у роботі над айдентикою потрібно врахувати унікальність української мілітарної традиції та використати елементи військової символіки. Важливий елемент для сприйняття: після загибелі герої стають частиною нового роду військ — небесного, а пам’ять про них захищає майбутнє України. Дизайн зовнішнього вигляду кладовища та будівель включає: створення шрифту для намогильних плит, а також приклад їхнього застосування: 3D-гравіювання, літери випуклі чи різьблені вглиб тощо; передбачити місце та дизайн qr-кодів на вивісках і намогильних плитах. Важливим є читабельний шрифт, де впізнається мілітарна традиція і функціональний для різьблення на природньому камені; створення дизайну зупинки для автобуса, що курсуватиме з Києва до Національного військового меморіального кладовища; створення зовнішнього дизайну для автобуса та курсуючих шатлів; створення дизайну входу на кладовище; створення дизайну входу у музейний комплекс; створення дизайну входу до крематорія; та інших будівель необхідних для здійснення почесних поховань, що передбачені ескізним проектом Національного військового меморіального кладовища; окремо врахувати навігаційні елементи: таблички — вхід, вихід, укриття, які не вимагають унікального дизайну, але мають не вибиватися із концепції. Ці таблички будуть виконані в кольорах та шрифтах брендбуку ДУ “НВМК”. Ознайомитися з ескізним проєктом можна за посиланням: https://nmmc.mva.gov.ua/naws07.html Досвід створення айдентики та брендбуку для Збройних Сил України вітаються. Термін підготовки комерційної пропозиції: 7 календарних днів (з 11 по 17 січня 2024 року включно). Готові комерційні пропозиції надсилати на офіційну скриньку ДУ “НВМК”: memory@nmmc.mva.gov.ua
|